Info

avatar Ten blog rowerowy zamiast w brulionie prowadzi kdk z miasta Łódź. Mam przejechane 18232.04 kilometrów Jeżdżę z prędkością średnią 14.34 km/h i się tym chwalę, choć za bardzo nie ma czym.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl
baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy kdk.bikestats.pl

Archiwum bloga

Wpisy archiwalne w miesiącu

Sierpień, 2015

Dystans całkowity:435.32 km (w terenie 0.00 km; 0.00%)
Czas w ruchu:15:24
Średnia prędkość:15.06 km/h
Liczba aktywności:32
Średnio na aktywność:13.60 km i 0h 57m
Więcej statystyk
Dane wyjazdu:
17.34 km 0.00 km teren
01:00 h 17.34 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Po mieście

Wtorek, 11 sierpnia 2015 · dodano: 11.08.2015 | Komentarze 0

Za gorąco na dłuższe wypady.
Łódź centrum
Łódź centrum © kdk1
Kategoria Miasto


Dane wyjazdu:
10.27 km 0.00 km teren
00:45 h 13.69 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Miejska Dżungla

Poniedziałek, 10 sierpnia 2015 · dodano: 10.08.2015 | Komentarze 0

Gorąco, więc nie za daleko, żeby się nie zagrzać.
Polesie Konstantynowskie
Dżungla w środku miasta. Rezerwat w Parku na Zdrowiu zamknięty dla publiczności.
Włókniarzy Drewnowska
Coraz więcej poniszczonych stojaków i podpórek w mieście. Przodują tu dostawczaki no i wypadki, ale tego nie da się uniknąć. Majgorzej, że nikt tego nie naprawia.
Kategoria Miasto


Dane wyjazdu:
13.35 km 0.00 km teren
00:56 h 14.31 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Miejska jazda na wieś

Niedziela, 9 sierpnia 2015 · dodano: 09.08.2015 | Komentarze 2

Przedwieczorna rundka, gdy już trochę chłodniej.
U babci
U babci © kdk1
Kategoria Miasto


Dane wyjazdu:
13.27 km 0.00 km teren
01:00 h 13.27 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Wypadek motocyklisty

Sobota, 8 sierpnia 2015 · dodano: 08.08.2015 | Komentarze 0

Rundka późnopopołudniowa po mieście. Najpierw tramwaj na pętli Towarowa świadczył o awarii lub wypadku na dalszym odcinku
Krańcówka Towarowa
Krańcówka Towarowa © kdk1
Szybko okazało się, że motocyklista miał jakiś wypadek na torach tramwajowych
.Łódź, Konstantynowska
Łódź, Konstantynowska © kdk1
Kategoria Miasto


Dane wyjazdu:
11.20 km 0.00 km teren
h km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Śladami linii 20

Piątek, 7 sierpnia 2015 · dodano: 07.08.2015 | Komentarze 0

Obserwacja likwidowanego odcinka od Al. Politechniki do Piotrkowskiej. Do 1982 tramwaj skręcał z Wróblewskiego w Wólczańską w prawo i dalej P. Skargi do Piotrkowskiej. Po 1982 skręcał z Wólczańskiej w lewo i Czerwoną do Piotrkowskiej. Ta trasa jest stosunkowo dobrze zachowana, bo jeszcze niedawno użytkowano tam tory awaryjnie. Stara trasa jest natomiast trudna do zauważenia. Brak śladów torów. Zauważyłem tylko dwie rozety.
Plan miasta
Plan miasta z 1983, więc trasy przez P. Skargi nie ma.
Łódź Wróblewskiego
Łódź Wróblewskiego skręt z Politechniki 
Łódź, Wróblewskiego
Łódź, Wróblewskiego zostały tylko słupy trakcyjne, tory skasowano, żeby zrobić parkingi

Łódź, Wólczańska
Łódź, Wólczańska 
Łódź, Piotra Skargi
Łódź, Piotra Skargi © kdk1
W Łodzi likwidując sieć demontaż robiono solidnie. Gdy byłem w Inowrocławiu w 1990 r. to z rozet zwisały jeszcze fragmenty odciągów sieci, bo nie bawiono się w ich demontaż, tylko odcinano. Ciekawe czy jeszcze to wisi.
Łódź, Czerwona
Łódź, Czerwona  tu torowisko jeszcze nie zlikwidowane.


Kategoria Miasto


Dane wyjazdu:
14.43 km 0.00 km teren
01:01 h 14.19 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Późnopopołudniowa rundka

Czwartek, 6 sierpnia 2015 · dodano: 06.08.2015 | Komentarze 0

Trochę chłodniej, więc można było zaliczyć rundkę przez miasto.
Łódź, centrum
Łódź, centrum niewiele się zmieniło 
Kategoria Miasto


Dane wyjazdu:
13.60 km 0.00 km teren
00:56 h 14.57 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Na lody na Złotno

Środa, 5 sierpnia 2015 · dodano: 05.08.2015 | Komentarze 0

W kasku jeżdżę tylko latem, gdy w czapce jest za gorąco. Chroni przed słońcem, a jednocześnie wietrzyk chłodzi otworami wentylacyjnymi.
Łódź UD
Trasa WZ na finiszu, choć jeszcze nie dotarły nowe tramwaje.
Łódź wiadukt
Łódź wiadukt przystanek w stronę miasta przeniesiony za skrzyżowanie, ludzie już nie będą biegać przesiadając się na autobus. W stronę Teofilowa chyba zostanie po staremu.
Kategoria Miasto


Dane wyjazdu:
28.00 km 0.00 km teren
h km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Roboczy

Sprawy na roboczym

Środa, 5 sierpnia 2015 · dodano: 05.08.2015 | Komentarze 0

Krótkie wypady do sklepu itp. sumowane.
Łódź  Zdrowie
Łódź Zdrowie © kdk1
Kategoria Zakupy


Dane wyjazdu:
10.11 km 0.00 km teren
00:43 h 14.10 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Śladem linii 17

Wtorek, 4 sierpnia 2015 · dodano: 04.08.2015 | Komentarze 2

Szukanie pozostałości linii tramwajowej na Cygankę, na odcinku od Konstantynowskiej.  Linię zamierzano wybudować już przed wojną bezpośrednio przedłużając istniejącą trasę na Srebrzyńskiej poprzez wiadukt  nad torami kolejowymi. Ostatecznie 25 września 1949 oddano do eksploatacji trasą tramwajową na Nowe Złotno, biegnącą ulicami: al. Unii, Srebrzyńską, Wieczność, Cyganka na pętlę "Nowe Złotno". Trasa działała do 6 lipca 1992r. Pierwszym tramwajem kursującym na Nowe Złotno od 25.09.1949 do 01.03.1963 była linia nr 3, następnie 25.02.1974 dodano tramwaj linii 17, który kursował na Nowe Złotno tylko w godzinach szczytu, a poza nimi do ulic Srebrzyńska/Jarzynowa, od 25.02.1974 cały czas na Nowe Złotno aż do 6.07.1992 to jest do czasu całkowitej likwidacji linii tramwajowej. Śladów, poza szerokimi plantami zamienionymi na parkingi, praktycznie nie ma. Brak straych budynków powoduje, że nie ma żadnych rozet.
Plan miasta
Plan miasta © kdk1
Biegunowa
Słupy trakcyjne na Srebrzyńskiej
Most tramwajowy
Most tramwajowy na Siewnej
Stare szyny
Jedyne pozostałości torów na Krakowskiej

.
Kategoria Miasto


Dane wyjazdu:
13.72 km 0.00 km teren
00:58 h 14.19 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Sladem linii 24

Poniedziałek, 3 sierpnia 2015 · dodano: 03.08.2015 | Komentarze 4

W poszukiwaniu śladów dawnej linii tramwajowej 24 na zlikwidowanym odcinku Wydawnicza - Gdańska.
Plan miasta
Plan miasta
Struga
Na krańcówce przy Wydawniczej zawracają teraz autobusy, śladów trakcji tramwajowej brak
Struga
Jakiś stary wjazd do zajezdni na Tramwajowej od zaplecza.
Struga
Zjazdy do zajezdni na Tramwajowej. Na większości starszych budynków zachowały się rozety odciągów sieci trakcyjnej
Tuwima
Tuwima pozostawione na pamiątkę torowisko. Przed remontem istniały jeszcze łuki szyn skrętu w ulicę Piotrkowską. Z Kościuszki w prawo na tory linii 24 skręcał nocny tramwaj 104.
Tuwiam
Tu w w lewo w Gdańską tramwaj skręcał.


Kategoria Miasto