Info

avatar Ten blog rowerowy zamiast w brulionie prowadzi kdk z miasta Łódź. Mam przejechane 18232.04 kilometrów Jeżdżę z prędkością średnią 14.34 km/h i się tym chwalę, choć za bardzo nie ma czym.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl
baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy kdk.bikestats.pl

Archiwum bloga

Dane wyjazdu:
11.20 km 0.00 km teren
h km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Śladami linii 20

Piątek, 7 sierpnia 2015 · dodano: 07.08.2015 | Komentarze 0

Obserwacja likwidowanego odcinka od Al. Politechniki do Piotrkowskiej. Do 1982 tramwaj skręcał z Wróblewskiego w Wólczańską w prawo i dalej P. Skargi do Piotrkowskiej. Po 1982 skręcał z Wólczańskiej w lewo i Czerwoną do Piotrkowskiej. Ta trasa jest stosunkowo dobrze zachowana, bo jeszcze niedawno użytkowano tam tory awaryjnie. Stara trasa jest natomiast trudna do zauważenia. Brak śladów torów. Zauważyłem tylko dwie rozety.
Plan miasta
Plan miasta z 1983, więc trasy przez P. Skargi nie ma.
Łódź Wróblewskiego
Łódź Wróblewskiego skręt z Politechniki 
Łódź, Wróblewskiego
Łódź, Wróblewskiego zostały tylko słupy trakcyjne, tory skasowano, żeby zrobić parkingi

Łódź, Wólczańska
Łódź, Wólczańska 
Łódź, Piotra Skargi
Łódź, Piotra Skargi © kdk1
W Łodzi likwidując sieć demontaż robiono solidnie. Gdy byłem w Inowrocławiu w 1990 r. to z rozet zwisały jeszcze fragmenty odciągów sieci, bo nie bawiono się w ich demontaż, tylko odcinano. Ciekawe czy jeszcze to wisi.
Łódź, Czerwona
Łódź, Czerwona  tu torowisko jeszcze nie zlikwidowane.


Kategoria Miasto



Komentarze
Nie ma jeszcze komentarzy.
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!