Info

avatar Ten blog rowerowy zamiast w brulionie prowadzi kdk z miasta Łódź. Mam przejechane 18232.04 kilometrów Jeżdżę z prędkością średnią 14.34 km/h i się tym chwalę, choć za bardzo nie ma czym.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl
baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy kdk.bikestats.pl

Archiwum bloga

Dane wyjazdu:
13.72 km 0.00 km teren
00:58 h 14.19 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Sladem linii 24

Poniedziałek, 3 sierpnia 2015 · dodano: 03.08.2015 | Komentarze 4

W poszukiwaniu śladów dawnej linii tramwajowej 24 na zlikwidowanym odcinku Wydawnicza - Gdańska.
Plan miasta
Plan miasta
Struga
Na krańcówce przy Wydawniczej zawracają teraz autobusy, śladów trakcji tramwajowej brak
Struga
Jakiś stary wjazd do zajezdni na Tramwajowej od zaplecza.
Struga
Zjazdy do zajezdni na Tramwajowej. Na większości starszych budynków zachowały się rozety odciągów sieci trakcyjnej
Tuwima
Tuwima pozostawione na pamiątkę torowisko. Przed remontem istniały jeszcze łuki szyn skrętu w ulicę Piotrkowską. Z Kościuszki w prawo na tory linii 24 skręcał nocny tramwaj 104.
Tuwiam
Tu w w lewo w Gdańską tramwaj skręcał.


Kategoria Miasto



Komentarze
kdk
| 17:24 wtorek, 4 sierpnia 2015 | linkuj Jeśli będzie buspas, to autobus nie będzie stał w korku, a tramwaj z torowiskiem w środku jezdni, tak jak to jest teraz na KIlińskiego, czy Gdańskiej nie sprawdza się.
barklu
| 16:57 wtorek, 4 sierpnia 2015 | linkuj ... i komu to przeszkadzało, że zastąpili ekologiczny i pojemny tramwaj smrodliwym autobusem?
kdk
| 07:43 wtorek, 4 sierpnia 2015 | linkuj Wszystko prawda, ale pisałem z perspektywy swojej młodości, kiedy tą linią zdarzało mi się jechać. Łuki przy Piotrkowskiej rzeczywiście były trochę dziwne.
oelka
| 20:24 poniedziałek, 3 sierpnia 2015 | linkuj Ta pętla przy Tuwima powstała stosunkowo późno, bo w 1970 roku. Wcześniej od 1958 do 1970 roku zmianę kierunku zapewniał trójkąt przy Przędzalnianej, który jeśli się nie mylę był pamiątką po połączeniu do obecnej al. Piłsudskiego i w stronę Widzewa.
24 ne było jedyne. Wcześniej docierała tam 13 (1968-74).
Na Tuwima też były, jeśli dobrze kojarzę skręty w Piotrkowską zbudowane w stylu miast CK Monarchii, gdzie aby skręcić w prawo, najpierw skręcało się w lewo, aby łuk się zmieścił :-)
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!