Info

avatar Ten blog rowerowy zamiast w brulionie prowadzi kdk z miasta Łódź. Mam przejechane 18232.04 kilometrów Jeżdżę z prędkością średnią 14.34 km/h i się tym chwalę, choć za bardzo nie ma czym.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl
baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy kdk.bikestats.pl

Archiwum bloga

Dane wyjazdu:
10.11 km 0.00 km teren
00:43 h 14.10 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Śladem linii 17

Wtorek, 4 sierpnia 2015 · dodano: 04.08.2015 | Komentarze 2

Szukanie pozostałości linii tramwajowej na Cygankę, na odcinku od Konstantynowskiej.  Linię zamierzano wybudować już przed wojną bezpośrednio przedłużając istniejącą trasę na Srebrzyńskiej poprzez wiadukt  nad torami kolejowymi. Ostatecznie 25 września 1949 oddano do eksploatacji trasą tramwajową na Nowe Złotno, biegnącą ulicami: al. Unii, Srebrzyńską, Wieczność, Cyganka na pętlę "Nowe Złotno". Trasa działała do 6 lipca 1992r. Pierwszym tramwajem kursującym na Nowe Złotno od 25.09.1949 do 01.03.1963 była linia nr 3, następnie 25.02.1974 dodano tramwaj linii 17, który kursował na Nowe Złotno tylko w godzinach szczytu, a poza nimi do ulic Srebrzyńska/Jarzynowa, od 25.02.1974 cały czas na Nowe Złotno aż do 6.07.1992 to jest do czasu całkowitej likwidacji linii tramwajowej. Śladów, poza szerokimi plantami zamienionymi na parkingi, praktycznie nie ma. Brak straych budynków powoduje, że nie ma żadnych rozet.
Plan miasta
Plan miasta © kdk1
Biegunowa
Słupy trakcyjne na Srebrzyńskiej
Most tramwajowy
Most tramwajowy na Siewnej
Stare szyny
Jedyne pozostałości torów na Krakowskiej

.
Kategoria Miasto



Komentarze
kdk
| 20:19 wtorek, 4 sierpnia 2015 | linkuj Zgadza się. Tu są zdjęcia linii przed rozbiórką http://nasze-zlotno.strefa.pl/tramwaj.html
Po zamknięciu Wery pasażerów też było jak na lekarstwo, najwięcej emerytów jeżdżących na cmentarz.
oelka
| 20:09 wtorek, 4 sierpnia 2015 | linkuj Teraz śladów nie ma, ale zdaje się, że gdzieś do 2000 roku leżała cała linia, tylko bez sieci trakcyjnej.
Powodem zamknięcia natomiast był zły stan techniczny czy to całej linii, czy mostu.
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!