Info

avatar Ten blog rowerowy zamiast w brulionie prowadzi kdk z miasta Łódź. Mam przejechane 18232.04 kilometrów Jeżdżę z prędkością średnią 14.34 km/h i się tym chwalę, choć za bardzo nie ma czym.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl
baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy kdk.bikestats.pl

Archiwum bloga

Wpisy archiwalne w miesiącu

Październik, 2012

Dystans całkowity:319.50 km (w terenie 0.00 km; 0.00%)
Czas w ruchu:22:44
Średnia prędkość:14.05 km/h
Liczba aktywności:25
Średnio na aktywność:12.78 km i 0h 54m
Więcej statystyk
Dane wyjazdu:
14.99 km 0.00 km teren
00:59 h 15.24 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:10.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Dom - Praca

Czwartek, 4 października 2012 · dodano: 04.10.2012 | Komentarze 1

Jakiś durny kierowca autobusu MPK linii 54A zatrąbił na mnie na Piłsudskiego, chyba dlatego, że chciałby abym jechał chodnikową drogą rowerową po przeciwnej stronie ulicy. Gdybym był szybszy, podjechał bym i mu lusterko przestawił. Wczoraj za to inny kierowca MPK podziękował mi awaryjnymi, gdy go nie wyptrzedziłem na przystanku i pozwoliłem spokojnie wyjechać z zatoczki. Sa ludzie i ludziska.
Kategoria Praca


Dane wyjazdu:
14.57 km 0.00 km teren
00:56 h 15.61 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:19.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Praca-Dom

Środa, 3 października 2012 · dodano: 03.10.2012 | Komentarze 0

Jakiś cwaniaczek próbował wymusić pierwszeństwo na zjeździe z wiaduktu na Widzewie. Ja jechałem ciągiem pieszo rowerowym Rokicińską w stronę miasta i od razu zauważyłem, że będzie próbował zmusić mnie do przepuszczenia go. Zagraliśmy w rosyjską ruletkę. Szybko oceniłem, że jak się nie zatrzyma do walnę go w bok i zderzenie jakoś przeżyję. Zahamował w ostatniej chwili i zatrzymał się w połowie pasów. Nowy rower przeszedł mi bokiem, a buc uniknął mandatu i utratę zniżki z ubezpieczenia.
Rokicińska w Łodzi © kdk1

To tam na końcu przed wiaduktem
łódź Kasprzaka © kdk1

Ulica Kasprzaka
Kategoria Praca


Dane wyjazdu:
14.94 km 0.00 km teren
00:57 h 15.72 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:13.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Dom - Praca

Środa, 3 października 2012 · dodano: 03.10.2012 | Komentarze 2

Ciepło jak nie w październiku. Przestali wyłączać wcześniej oświetlenie uliczne, więc jazda w miarę bezpieczna i przyjemna. Czy rowerem, czy samochodem nie lubię jeździć po ciemku. W sobotę wracając wieczorem z Krakowa na odcinku do Olkusza troszkę z tego powodu spowolniłem ruch, ale w końcu jazda 60 km/h nie jest znowu taka wolna, za to bezpieczna. Innego zdania musiał być kierowca autobusu któremu udało się mnie wyprzedzić (tylko dzięki temu, że zwolniłem nie wjechał w wysepkę), bo strasznie trąbił.
Kategoria Praca


Dane wyjazdu:
14.83 km 0.00 km teren
00:59 h 15.08 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:18.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Praca-Dom

Wtorek, 2 października 2012 · dodano: 02.10.2012 | Komentarze 0

Upału nie było. Trochę wiało. Korki, awarie tramwai, objazdy - a ja jadę.
łódź, ul. Niciarniana © kdk1

Trasa wiedzie teraz koło stadionu Widzewa i Niciarnianą.
Park 3 Maja © kdk1

a następnie ładny kawałek podwójnym parkiem wzdłuż torów nietorów dzięki czemu unikam jazdy ruchliwą i niebezpieczną Piłsudskiego.
Licznik rowerowy © kdk1

W parku stuknęło 2000 km rowerowi wycieczkowemu w tym roku.
Kategoria Praca


Dane wyjazdu:
15.19 km 0.00 km teren
00:56 h 16.28 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:10.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Dom - Praca

Wtorek, 2 października 2012 · dodano: 02.10.2012 | Komentarze 2

Zgodnie Z prognozami ładna, rowerowa pogoda. Do czwartku powinieniem jeszcze pojeździć. Potem może uda mi się chociaż raz w tygodniu, w piątki gdy największe korki, podjechać rowerkiem. Poczytałem trochę teorii i zwiększyłem kadencję poprzez jazdę na łagodniejszych przełożeniach. Jest lżej i szybciej. Zacząłem używać najmniejszego trybu z przodu, a żadziej dużego.
Kategoria Praca