Info
Więcej o mnie.
		
		
        
        
        
        
        Moje rowery
Wykres roczny
                 
		Archiwum bloga
- 2024, Grudzień1 - 0
 - 2023, Grudzień1 - 0
 - 2022, Grudzień1 - 0
 - 2020, Grudzień7 - 0
 - 2020, Listopad6 - 0
 - 2020, Październik6 - 0
 - 2020, Wrzesień14 - 0
 - 2020, Sierpień10 - 2
 - 2020, Lipiec11 - 0
 - 2020, Czerwiec12 - 0
 - 2020, Maj10 - 0
 - 2020, Kwiecień9 - 6
 - 2020, Marzec8 - 0
 - 2020, Luty11 - 2
 - 2020, Styczeń11 - 6
 - 2019, Grudzień9 - 0
 - 2019, Listopad9 - 0
 - 2019, Październik13 - 1
 - 2019, Wrzesień11 - 0
 - 2019, Sierpień18 - 2
 - 2019, Lipiec12 - 1
 - 2019, Czerwiec16 - 2
 - 2019, Maj11 - 4
 - 2019, Kwiecień10 - 0
 - 2019, Marzec12 - 0
 - 2019, Luty7 - 0
 - 2019, Styczeń2 - 0
 - 2018, Grudzień4 - 0
 - 2018, Listopad5 - 0
 - 2018, Październik11 - 0
 - 2018, Wrzesień18 - 0
 - 2018, Sierpień15 - 0
 - 2018, Lipiec15 - 0
 - 2018, Czerwiec15 - 4
 - 2018, Maj14 - 4
 - 2018, Kwiecień13 - 1
 - 2018, Marzec5 - 0
 - 2018, Luty2 - 0
 - 2018, Styczeń3 - 3
 - 2017, Grudzień6 - 0
 - 2017, Listopad15 - 6
 - 2017, Październik13 - 0
 - 2017, Wrzesień19 - 4
 - 2017, Sierpień29 - 0
 - 2017, Lipiec28 - 0
 - 2017, Czerwiec18 - 2
 - 2017, Maj25 - 3
 - 2017, Kwiecień17 - 4
 - 2017, Marzec14 - 1
 - 2017, Luty6 - 0
 - 2017, Styczeń2 - 1
 - 2016, Grudzień4 - 4
 - 2016, Listopad8 - 0
 - 2016, Październik10 - 5
 - 2016, Wrzesień19 - 11
 - 2016, Sierpień14 - 6
 - 2016, Lipiec17 - 4
 - 2016, Czerwiec14 - 6
 - 2016, Maj16 - 14
 - 2016, Kwiecień9 - 4
 - 2016, Marzec10 - 4
 - 2016, Luty6 - 3
 - 2016, Styczeń4 - 4
 - 2015, Grudzień7 - 1
 - 2015, Listopad9 - 5
 - 2015, Październik13 - 7
 - 2015, Wrzesień21 - 18
 - 2015, Sierpień32 - 15
 - 2015, Lipiec22 - 16
 - 2015, Czerwiec25 - 10
 - 2015, Maj25 - 15
 - 2015, Kwiecień16 - 16
 - 2015, Marzec11 - 12
 - 2015, Luty8 - 2
 - 2015, Styczeń4 - 2
 - 2014, Grudzień15 - 13
 - 2014, Listopad12 - 5
 - 2014, Październik20 - 8
 - 2014, Wrzesień29 - 17
 - 2014, Sierpień33 - 34
 - 2014, Lipiec25 - 14
 - 2014, Czerwiec22 - 17
 - 2014, Maj21 - 5
 - 2014, Kwiecień23 - 9
 - 2014, Marzec22 - 6
 - 2014, Luty16 - 5
 - 2014, Styczeń13 - 12
 - 2013, Grudzień14 - 14
 - 2013, Listopad14 - 8
 - 2013, Październik24 - 24
 - 2013, Wrzesień31 - 20
 - 2013, Sierpień36 - 11
 - 2013, Lipiec36 - 18
 - 2013, Czerwiec30 - 26
 - 2013, Maj36 - 30
 - 2013, Kwiecień20 - 19
 - 2013, Marzec8 - 15
 - 2013, Luty10 - 15
 - 2013, Styczeń8 - 25
 - 2012, Grudzień11 - 21
 - 2012, Listopad13 - 27
 - 2012, Październik25 - 33
 - 2012, Wrzesień36 - 30
 - 2012, Sierpień40 - 17
 - 2012, Lipiec25 - 9
 - 2012, Czerwiec27 - 9
 - 2012, Maj34 - 3
 - 2012, Kwiecień23 - 1
 - 2012, Marzec19 - 3
 - 2012, Luty3 - 0
 - 2012, Styczeń1 - 0
 - 2011, Grudzień1 - 0
 - 2011, Listopad1 - 0
 - 2011, Październik1 - 0
 - 2011, Wrzesień1 - 0
 - 2011, Sierpień1 - 0
 - 2011, Lipiec1 - 0
 - 2011, Czerwiec1 - 0
 - 2011, Maj3 - 0
 - 2011, Kwiecień3 - 0
 - 2011, Marzec2 - 0
 - 2011, Luty1 - 0
 - 2011, Styczeń1 - 0
 
Dane wyjazdu:
	    
      
	       30.58 km 
	       0.00 km teren
	    
	    
	       02:17 h
	       13.39 km/h:
	    
        Maks. pr.:0.00 km/h
        Temperatura:16.0
        HR max: (%)
        HR avg: (%)
        Podjazdy: m
        Kalorie: kcal
        Rower:Wycieczkowy
	  Pasaż łódzki
Środa, 24 kwietnia 2013 · dodano: 24.04.2013 | Komentarze 5
Rano bez narzekania. Po południu okropny przeciwny wiatr. Powoli wdrażam się. W ub. roku w kwietniu jeszcze nie dojeżdżałem rowerkiem, w tym to już trzeci raz.
DDR na Widzewie© kdk1
Wierzchnia warstwa dywaniku już wylana. Poziom zaawansowania prac oceniam na 90 %. Pozostał do wykonania w zasadzie odcinek Marszałków- Real.

Hala napraw© kdk1
MD Łódź Olechów
 Kategoria Praca
	  Komentarze
	   oelka | 11:46 sobota, 27 kwietnia 2013 | linkuj
	   Wiem o tym od znajomego dyżurnego, który mi opowiadał jakie dylematy mają w dokumentacji. 
Jak na razie w E1, wskaźnik We13 podaje długość pociągu w metrach a nie w ilości zespołów trakcyjnych.
Poza tym dokumentacja powinna zacząć korzystać z numerów NVR, skoro już je wprowadzono dla pojazdów trakcyjnych.
	  
	 
	  
	 
	  Jak na razie w E1, wskaźnik We13 podaje długość pociągu w metrach a nie w ilości zespołów trakcyjnych.
Poza tym dokumentacja powinna zacząć korzystać z numerów NVR, skoro już je wprowadzono dla pojazdów trakcyjnych.
	   oelka | 18:39 czwartek, 25 kwietnia 2013 | linkuj
	   Mnie się najbardziej podoba, gdy jest zakaz wjazdu na rozjazd, tor lub bocznicę dla lokomotyw serii np. ST44, lub innej serii PKP. Co oznacza, że dokładnie taka sama lokomotywa, ale należąca do prywatnego przewoźnika już może wjechać, bo jest oznaczona inaczej, czyli w podanym przykładzie M62.
Różnica tylko w oznaczeniach. Parametry techniczne są takie same :-)
	 
	  
	 
	  
	 	 
	 	 Różnica tylko w oznaczeniach. Parametry techniczne są takie same :-)
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!
	



