Info

avatar Ten blog rowerowy zamiast w brulionie prowadzi kdk z miasta Łódź. Mam przejechane 18232.04 kilometrów Jeżdżę z prędkością średnią 14.34 km/h i się tym chwalę, choć za bardzo nie ma czym.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl
baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy kdk.bikestats.pl

Archiwum bloga

Dane wyjazdu:
30.58 km 0.00 km teren
02:17 h 13.39 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:16.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Pasaż łódzki

Środa, 24 kwietnia 2013 · dodano: 24.04.2013 | Komentarze 5

Rano bez narzekania. Po południu okropny przeciwny wiatr. Powoli wdrażam się. W ub. roku w kwietniu jeszcze nie dojeżdżałem rowerkiem, w tym to już trzeci raz.
DDR na Widzewie © kdk1

Wierzchnia warstwa dywaniku już wylana. Poziom zaawansowania prac oceniam na 90 %. Pozostał do wykonania w zasadzie odcinek Marszałków- Real.
Hala napraw © kdk1

MD Łódź Olechów
Kategoria Praca



Komentarze
oelka
| 11:46 sobota, 27 kwietnia 2013 | linkuj Wiem o tym od znajomego dyżurnego, który mi opowiadał jakie dylematy mają w dokumentacji.
Jak na razie w E1, wskaźnik We13 podaje długość pociągu w metrach a nie w ilości zespołów trakcyjnych.
Poza tym dokumentacja powinna zacząć korzystać z numerów NVR, skoro już je wprowadzono dla pojazdów trakcyjnych.
kdk
| 18:56 czwartek, 25 kwietnia 2013 | linkuj Nie spotkałem się z takimi oznaczeniami, ale świadczy to tylko o tym, że nasz narodowy zarządca linii kolejowych nie nadąża. Chyba pora zmienić sygnalizację podając parametry lokomotywy a nie jej serię PKP.
oelka
| 18:39 czwartek, 25 kwietnia 2013 | linkuj Mnie się najbardziej podoba, gdy jest zakaz wjazdu na rozjazd, tor lub bocznicę dla lokomotyw serii np. ST44, lub innej serii PKP. Co oznacza, że dokładnie taka sama lokomotywa, ale należąca do prywatnego przewoźnika już może wjechać, bo jest oznaczona inaczej, czyli w podanym przykładzie M62.
Różnica tylko w oznaczeniach. Parametry techniczne są takie same :-)
kdk
| 15:57 środa, 24 kwietnia 2013 | linkuj PKP wszystko może:
Prędkości manewrowania:
(Instrukcja Ir-9 /R34/)
1. 40 km/h - przy jeździe pojazdu kolejowego z napędem luzem lub składu manewrowego, gdy pojazdy są ciągnięte po torze wolnym, o czym prowadzący pojazdy kolejowy został powiadomiony; nie dotyczy to jazdy po rozjazdach,
2. 20 km/h - przy jeździe przez przejazdy (przejścia) niestrzeżone.
3. 15 km/h - przy jeździe składu manewrowego pojazdami kolejowymi naprzód po torze głównym o spadku ponad 2,5 promila, a pojazd trakcyjny nie mógł być umieszczony od strony spadku, podczas podpychania składu do górki rozrządowej na sygnał na tarczy rozrządowej "Podepchnąć skład do górki",

4. 10 km/h - przy wykonywaniu manewrów z wagonami zajętymi przez podróżnych, z towarem niebezpiecznym, z wyjątkiem oznaczonych nalepkami nr 8, 15 według RID oraz cystern oznaczonych pasem koloru pomarańczowego, dla których obowiązują prędkości mniejsze, z przekroczoną skrajnią lub wyjątkowo ciężkimi o masie powyżej 60 ton w jednej sztuce po uprzednim zawiadomieniu maszynisty przez kierownika manewrów.
Prędkość ta nie dotyczy wagonów zajętych przez podróżnych, jeżeli przetaczanie odbywa się po zabezpieczonej drodze przebiegu,

5. 5,4 km/h - przy dojeżdżaniu odprzęgów staczanych z górki rozrządowej do stojącego taboru na zautomatyzowanych stacjach rozrządowych,

6. 5 km/h - jeżeli regulamin techniczny nie postanawia dalszego zmniejszenia prędkości:
- przy spychaniu wagonów z górki rozrządowej na sygnał na tarczy rozrządowej "Pchać z umiarkowaną prędkością",
- przy rozprzęganiu wagonów drążkiem (widłami),
- przy przetaczaniu wagonów załadowanych towarem niebezpiecznym oznaczonym nalepką ostrzegawczą nr 8 lub nr 15 według RID oraz cystern oznaczonych pasem koloru pomarańczowego,
- przy jeździe składu manewrowego pojazdami kolejowymi naprzód poprzedzanego przez pracownika, gdy nie może on zająć miejsca na pierwszym pchanym pojeździe kolejowym,
- przy przetaczaniu pojazdów kolejowych silnikowym pojazdem drogowym,
7. 3,6 km/h - przy dojeżdżaniu odprzęgów staczanych z górki rozrządowej do stojącego taboru,
8. 3 km/h:
- na sygnał na tarczy rozrządowej "Pchać powoli",
- przy dojeżdżaniu lokomotywy lub pchanego składu manewrowego do stojącego taboru,
- przy przetaczaniu taboru za pomocą urządzeń mechanicznych.
barklu
| 14:59 środa, 24 kwietnia 2013 | linkuj 2km/h? A da radę w ogóle utrzymać prędkość na takim poziomie i ją kontrolować na prędkościomierzu?
I zasadnicze pytanie: co z ludźmi? Wszyscy chodzą w tempie pogrzebowym?
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!