Rower:Roboczy

Na prześpiegi

Niedziela, 3 marca 2013 · dodano: 03.03.2013 | Komentarze 4

O wiośnie dużo się mówi, ale póki co jej nie widać. Silny wiatr. Spotkanych rowerzystów 0, biegaczy 7, chodaczków z kijkami 3.
Koszary w Łodzi © kdk1

Teren dawnych koszar LWP i OC.
Papużka nierozłączka © kdk1

Dzisiaj padła moja papużka nierozłączka.
Kategoria Miasto

oelka
| 19:21 sobota, 23 marca 2013 | linkuj Współczuje papugi.
Przez mój dom przewinęło się kilka mniejszych, bo falistych. Po rodzinie krukowatych rząd papugowatych jest druga najinteligentniejszą grupą wśród ptaków. Sam tego doświadczyłem nie raz.
lukasz78
| 20:03 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj Dam znać, jak będę miał więcej czasu, wczoraj miałem z różnych przyczyn tylko pół dnia na jazdę, więc byłem totalnie przelotem. Ale jak przeznaczę cały dzień na jeżdżenie, to chętnie.
kdk
| 19:35 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj Trzeba bylo dac znac, polecil bym jakis lokal i na piwo zaprosil. A jakie okolicec konkretnie ?

lukasz78
| 19:02 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj Hehe, ja w sobotę po Łodzi rowerem szalałem :)