Rower:Roboczy

Jazda rowerem musi sprawiać przyjemność

Czwartek, 31 stycznia 2013 · dodano: 31.01.2013 | Komentarze 4

i dlatego pojechałem kupić 6 V akumulatorek żelowy do zasilania klaksonu motocyklowego. Bo nic tak nie sprawia przyjemności, jak obtrąbienie pieszych łażących po drodze rowerowej. Wiatr wieje, ale obsuszył trochę drogi. Jakiś kurier rowerowy mnie wyprzedził. Z dobrych wiadomości - było jasno (po 16) i nie musiałem pokonywać oporów dynama.
Łódź Zielona © kdk1

Po prawej Uniwersytet Medyczny w tle wieżowiec to nasz, łódzki Dom Chłopa.
Kategoria Zakupy

barklu
| 15:37 sobota, 2 lutego 2013 | linkuj 16 - jasno, 16.30 - już zmrok. Z niecierpliwością czekam aż jasno będzie do 17 i da radę wracać z pracy bez swiateł.
kdk
| 19:01 czwartek, 31 stycznia 2013 | linkuj Łódź to nie jest zwykłe miasto. Z klaksonem mam problem. Nie znam się na elektryce, bo niby powinien działać a nie chce - pewnie za mała pojemność akumulatora. Muszę poszukać porady specjalistów.
niradhara
| 16:48 czwartek, 31 stycznia 2013 | linkuj Zaintrygował mnie ten klakson! :-D
lukasz78
| 16:44 czwartek, 31 stycznia 2013 | linkuj Takie właśnie foty lubię. Pokazujące kawałek zwykłego miasta.