Temperatura:-4.0
Rower:Roboczy

Bananas

Poniedziałek, 7 stycznia 2013 · dodano: 07.01.2013 | Komentarze 4

Po bananki 2,99 zł/kg i blender za 88 zł. Blendera nie było.
Sygnały kolejowe © kdk1

Miejsce zatrzymania czoła pociągu
Kategoria Zakupy

kdk
| 07:46 środa, 16 stycznia 2013 | linkuj Mało mnie ta kolejka nie rozjechała, gdy przejeżdżałem przez tory gdzieś niedaleko Skorzęcina.
oelka
| 19:09 wtorek, 15 stycznia 2013 | linkuj Kiedyś na imprezie dla miłośników na wąskotorówce gnieźnieńskiej sygnały "ode mnie" i "do mnie" bardzo się nam przydały podczas sterowania fotostopami, a trzeba było obyć się bez radia :-)
Natomiast sygnał "stój" raz jeden ze znajomym podaliśmy skutecznie, gdy kobieta z wózkiem i jeszcze trójką dzieci wysiadała na niski peron, a pociąg już zaczął ruszać.
kdk
| 19:15 piątek, 11 stycznia 2013 | linkuj Niestety te zaklęcia nie zawsze działają. Kiedyś widziałem jak jakiś człowiek próbował załadować się do jednostki z lodówką i nie pomogło mu zataczanie kółek rękoma, bo pociąg i tak odjechał
Marta84
| 15:46 piątek, 11 stycznia 2013 | linkuj moja mama też ma podobną książeczkę- jest odprawiaczem pociągów :) gdy byłam mała to było jak czytanie księgi z zaklęciami ;D