Rower:Roboczy

Szopka

Środa, 26 grudnia 2012 · dodano: 26.12.2012 | Komentarze 3

Podjechałem pod katedrę rzucić okiem na szopkę. Po filmie Hobbit, który obejrzałem dzień wcześniej w kinie, nie rzuciła mnie na kolana. Pewnie to kwestia finansów i reżysera. Pogoda znośna, choć trochę wiało. Rowerzystów zero, nie licząc 3-osobowej rodziny pod katedrą.
Szopka pod katedrą w Łodzi © kdk1

W szopce osioł i dwa barany.
Łódź Wróblewskiego © kdk1

Wróblewskiego Łódź © kdk1

Nieczynne torowisko w ulicy Wróblewskiego.
Kategoria Miasto

lukasz78
| 17:25 czwartek, 27 grudnia 2012 | linkuj Prawie wszystkie. Został kawałek na Nowowiejskiej w Śródmieściu (w pobliżu Politechniki i Pl.Konstytucji) oraz dłuższe fragmenty na Stalowej i Kawęczyńskiej na Pradze. Na Pradze czas płynie wolniej :)
kdk
| 11:34 środa, 26 grudnia 2012 | linkuj Bo to chyba typowy przedwojenny widok miasta z tramwajami. Tak się kiedyś upychało tory w wąskich ulicach miasta. Ma to swój klimat. Najfajniejsze były odgłosy jak przejeżdżał taki Sanok dwuosiowy bez wózków, zwłaszcza na zakrętach. W Łodzi jeszcze dużo funkcjonuje takich tras tramwajowych. W Warszawie chyba już skasowano wszystkie.
lukasz78
| 11:25 środa, 26 grudnia 2012 | linkuj Te widoki z ulicy Wróblewskiego to zupełnie jak u nas na Pradze w niektórych miejscach.