Miejski audyt

Piątek, 23 listopada 2012 · dodano: 23.11.2012 | Komentarze 3

Korzystając ze świątecznego dnia wolnego, po załatwieniu niecierpiących zwłoki spraw (przegląd techniczny samochodu) wyskoczyłem zaudytować trwające roboty drogowe w mieście. Koszty napraw rowerów w tym roku to ok. 100 zł (dwie przebite dętki i zaplecenie koła na starej ramie). Samochód w porównaniu z tym wygląda masakrycznie drogo, nawet jak stoi to trzeba w niego łożyć pieniądze. Aktualnie mam coś tam przy wahaczach do zrobienia- cena 300 zł. W rowerze widełki taniej kosztują.
Łódź Legionów/Włókniarzy © kdk1

Miałem nadzieję, że w ramach remontu Konstantynowskiej od Włókniarzy do al. Unii dobudują lub chociaż domalują drogę rowerową, ale nic z tych rzeczy
Srebrzyńska Łódx © kdk1

Budują za to DDR od drugiej strony parku (po dawnym torowisku tramwajowym)
Walec drogowy © kdk1

Ta maszyna pasjonuje mnie do dzisiaj
Łódź Drewnowska © kdk1

Tej drogi się nie poszerzy, bo po lewej stronie, pod ziemią w wybetonowanym korycie płynie rzeka (chyba Łódka)
siłownia w parku na Zdrowiu © kdk1

W parku na Zdrowiu ekipa naprawia zdewastowane urządzenia siłowni na świeżym powietrzu (są w większości łódzkich parków)
Łódź Manufaktura © kdk1

Jesteśmy popularniejsi od Jezusa - w Manufakturze zawsze tłumy
Ulica Jaracza w Łodzi © kdk1

Kostkę na ul. Jaracza w położona została w 1956 roku – pochodziła z modernizowanej al. Spacerowej, więc jest przedwojenna. Powinna został ułożona na nowo - autobusy mocno ją pokiereszowały.
Rower © kdk1

Przy okazji sprawdziłem, czy Barklowi nikt roweru nie gwizdnął.
Licznik bije © kdk1

A licznik bije
Kategoria Miasto

kdk
| 18:36 piątek, 23 listopada 2012 | linkuj Chodnika widać że nie ruszą, ale pasy mogli by namalować, bo teraz to mandat można dostać, a ruch do parku jest potężny. Praga, tak jak Śląsk ma zabudowę zbliżoną do łódzkiej. Człowiek czuje się tam swojsko. Obco czuję się np. w Elblągu, który składa się z jakiś dziwnych osiedli domków z ogródkami. Unosi się tam klimat Prus.
lukasz78
| 17:31 piątek, 23 listopada 2012 | linkuj Ulica Jaracza to mi się klimatem z warszawską Pragą trochę kojarzy.
barklu
| 16:24 piątek, 23 listopada 2012 | linkuj Mam nadzieję, że na Legionów nie kładą nowego chodnika który za niedługi czas będą zrywać budując DDR?
Srebrzyńskiej się nie spodziewałem - DDR była w osobnych projektach, byle teraz czegoś nie sknocili.
A rower stoi - jak go nie zwędzili spod PŁ, gdzie ginął czasem jeden tygodniowo, to i tu mogę być spokojny... mam nadzieję.