Praca-Dom

Środa, 29 sierpnia 2012 · dodano: 29.08.2012 | Komentarze 2

Zrobiło się gorąco. Z przyczyn niezależnych nie mogłem wrócić przez park, ale i tak wracałem zmieniona trasą przez Reala, Tuwima, Kilińskiego, Narutowicza. Po drodze pizza i piwo na obiad.
Łódź Amber Gold © kdk1

A na przeciwko pizzerii bohater ostatnich dni.

To zdjęcie przystanku kolejowego w Łodzi, o istnieniu którego dowiedziałem się kilka dni temu, więc pewnie nikt nie będzie wiedział gdzie to jest. Aktualnie oczywiście nieczynny i raczej nigdy już nie będzie uruchomiony, bo był zbudowany dla potrzeb dojeżdżających do pracy w jego pobliżu..
Kategoria Praca

kdk
| 20:48 piątek, 28 września 2012 | linkuj Odpowiedź prawidłowa. Przystanek do końca chyba nie był legalny, bo przystanki na Janowie, Andrzejów Szosa i jeszcze jakieś służbowe, sam zgłaszałem do wykazu odległości taryfowych i urzędu miejskiego 20 lat temu.
Gość | 20:35 piątek, 28 września 2012 | linkuj Przystanek jest na terenie zakładu PKP CARGO na Olechowie :))