h km/h:

Inspekcyjno-wywiadowczo.

Wtorek, 13 grudnia 2016 · dodano: 13.12.2016 | Komentarze 4

Mroźno, trzeba się było ubrać na glass onion. Jak to mówią kazał pan, musiał sam. Nikt nie potrafił mi dokładnie opisać gdzie i jakie stojaki są koło dworca Łódź Fabryczna. Znalazłem trzy parkingi, w tym dwa zadaszone. Niestety nic nie zlokalizowano przy głównym wejściu, gdzie przecież jest olbrzymi plac. Tak w ogóle, przy takiej niewykorzystanej przestrzeni, ładny, strzeżony parking powinien być wewnątrz na poczekalni.
Łódź Fabryczna
Północna strona na wysokości  Teatru Wielkiego. Też tu będę parkował. Mam nadzieję, że są kamery bo tak trochę na uboczu to miejsce.
Łódź Składowa
Dziwnie jakoś zorganizowano przystanki. 9 i 13 odjeżdżają z różnych peronów, choć jada jedną trasą.

Kategoria Miasto

kdk
| 03:23 środa, 14 grudnia 2016 | linkuj Gdzieś wyczytałem, że podobno jest pod ziemią. Trzeba będzie go zlokalizować, bo z oznakowaniem to tam kiepsko.
SlaBo
| 22:32 wtorek, 13 grudnia 2016 | linkuj Dzisiaj obejrzałem i ten z dachem na południu. To w zasadzie 4 by były. Bo bez dachu są grupy stojaków i po wschodniej i po zachodniej stronie centralnej hali, oba na północy. No i te z dachem też, tylko pod przeciwległymi rogami.

A skoro wspomniałeś o tych kamerach i wydawało mi się, że żadnych nie widziałem, to dziś pod południowym rozejrzałem się uważnie i nic nie było do obserwacji parkingu per se. Jest kamera obrotowa naprzeciwko niego, na dachu zachodniej hali. Skierowana była dziś tak, że na pewno obserwuje południowy plac. Czy mieścił się w kącie widzenia jej obiektywu parking rowerowy, ciężko orzec. Jest nadzieja, że ewentualny złodziej pod jakąś kamerą w okolicy przejedzie, choć nie wiem czy na wiele się to zda.

Co do parkingów wewnątrz, to ja już bym nawet nie wymagał by te rowery stały na hali dworcowej, ale można by na nie wygospodarować miejsce gdzieś na parkingu samochodowym. W tym roku byłem na parkingu P&R w Warszawie przy stacji metra Marymont i tam wpadli na ten pomysł, że i na rowery warto poświęcić odrobinę miejsca.
kdk
| 12:50 wtorek, 13 grudnia 2016 | linkuj Sory, przegapiłem.
SlaBo
| 12:47 wtorek, 13 grudnia 2016 | linkuj No przecież z dedykacją dla Ciebie wczoraj odnalazłem.