h km/h:

Tor Formuły F1 na Brusie

Wtorek, 9 lutego 2016 · dodano: 09.02.2016 | Komentarze 1

Ładna pogoda, średni wiatr z zachodu. Objechałem las na Brusie po terenie przyszłego toru formuły F1, lunaparku, zoo safari (niepotrzebne skreślić), ale politycy na razie takie obiekty tam widzą. Póki co miliony wydane na zakup lasu od wojska, śmieci przybywa tylko przełajowcy na quadach, motorach i rowerach oraz paintballowcy mają używanie. http://tomasz-kacprzak.blogspot.com/2009/01/miasto-kupio-poligon-na-brusie.html
Tytułem uzupełnienia: 7 lat minęło i 73 mln dalej sobie leży w błocie

Łódź Brus
Łódź Brus  - drzwi do lasu. Kiedyś posterunek wojskowy bronił wstępu na poligon
Łódź, strzelnica
Łódź, strzelnica poligonowa. Trzy razy tu strzelałem: w studium wojskowym, na przeszkoleniu rezerwy i w czasie święta SOK. Najwięcej naboi wystrzeliłem w czasie pikniku oczywiście. W czasie szkolenia wojskowego starczyło pieniędzy na 3 naboje.
Łódź Zdrowie
Łódź Zdrowie - przed wyruszeniem w długą drogę do Augustowa i Aleksandrii.