h km/h:

Ale wieje

Niedziela, 8 listopada 2015 · dodano: 08.11.2015 | Komentarze 2

Małe kółeczko po mieście.
Łódź, Zielona
Łódź, Zielona © kdk1
Nowe drogi rowerowej wreszcie budowane są z głową. Ponieważ prosto na rynek lub na Piotrkowską nie pociągnięto ddr, to zrobiono zjazd na jezdnię. Droga rowerowa skręca w prawo na Uniwersytet Medyczny i dalej pasem rowerowym na Politechnikę Łódzką i dalej. Po zbudowaniu ddr na Rzgowskiej, będzie można miasto przejechać wszerz i wzdłuż po ddr.
Łódź, Żeligowskiego
Łódź, Żeligowskiego © kdk1
Tu też zrobiono zjazd na jezdnię, aby można było kontynuować jazdę pasem rowerowym.
Łódź, Mickiewicza
Łódź, Mickiewicza © kdk1
Kładka pieszo - rowerowa nad trasą WZ. Szkoda, że nie ma przejazdu przez Żeromskiego po drugiej stronie ulicy.
Kategoria Miasto

kdk
| 16:00 niedziela, 8 listopada 2015 | linkuj Pomyślano o wszystkim. Zaraz za zakrętem obniżono krawężnik i można wjechać z jezdni prosto na ddr, która biegnie tuz przy ulicy.
barklu
| 12:37 niedziela, 8 listopada 2015 | linkuj Fajnie, że jednak udało się zrobić ten zjazd w Zieloną, bo już się obawiałem że nie będzie. A wjazd od strony Kasprzaka też jest?