Ozorków

Piątek, 17 lipca 2015 · dodano: 17.07.2015 | Komentarze 2

Wreszcie korona miast tramwajowych podłódzkich zaliczona w komplecie. Dojazd koleją powrót trasą: Ozorków, Aleksandria (tu miałem odbić na Zimną Wodę, ale jak zwykle brak oznakowań i pojechałem prosto, Słowik, Emilia i dopiero tutaj odbiłem w lasy, Lućmierz, Zgierz, Łódź. W lesie źle się jechało ze względu na piaski, a później drogę wysypaną bardzo grubym żwirem.
PKP Ozorków
PKP Ozorków- dworzec w ruinie. Lokalizacja z dala od miasta, powoduje, że kolej nie cieszy się popularnością. Oprócz mnie wysiadła jeszcze jedna osoba. Planowano pociągnąć tramwaj pod stację, ale niewiele by to chyba pomogło. Pociągiem jechałem prawie 50 min.
Ozorków
Dawna krańcówka w postaci trójkąta. W latach 80-ych przedłużono tutaj linię, ale nie dojechałem z uwagi na most jak w Lutomiersku zaraz w tym lasku.
Ozorków © kdk1
Zgierz staw cylkego © kdk1

Kategoria Wieś

kdk
| 17:54 niedziela, 19 lipca 2015 | linkuj Trochę się pomęczyłem, zwłaszcza, że opona z tyłu bardzo wąska, za to antyprzebiciowa. Jak się dobrze rozpędziłem z górki, to pod górkę wjeżdżałem z rozpędu. Gorzej z wiatrem, który z północnego zmienił się pod koniec na południowy. Ozorków wydał mi się ładniejszy od Zgierza, tak jak Konstantynów od Aleksandrowa, a Tuszyn od Lutomierska.
barklu
| 16:10 niedziela, 19 lipca 2015 | linkuj Jak przez piachy w Lućmierzu, to jedna z trudniejszych tras. Na dodatek z Ozorkowa do łodzi więcej pod górkę niż z górki.