Letni powrót z pracy

Poniedziałek, 27 kwietnia 2015 · dodano: 27.04.2015 | Komentarze 2

Ciepło, wiatr niezbyt dokuczliwy - wymarzony powrót do domu, w dodatku szybciej niż komunikacją miejską.]
Łódź Kolej
Na Kaliskim wreszcie zwiększono ilość miejsc postojowych dobudowując stojaki z prawej strony wejścia na dworzec. Teraz jest ich osiem.
Papryka okienna
Papryka samosiejka ma już owoce.
Kategoria Praca

kdk
| 19:06 poniedziałek, 27 kwietnia 2015 | linkuj Niestety trzeba znowu będzie powrócić na łono MPK. Łódź nie jest teraz przez remonty miejscem przyjaznym dla nikogo, nawet dla pieszych i rowerzystów. W okolicy Andrzejowa przejazd przez budowę autostrady jest przejezdny.
Sławek | 18:43 poniedziałek, 27 kwietnia 2015 | linkuj Też dzisiaj chciałem wykorzystać ostatni (podobno) ładny dzień w tym tygodniu. Ale zniechęcony remontami w Łodzi wybrałem się "na prowincję" sprawdzić możliwość przejazdu przez budowę autostrady na wysokości Moskwy i Teolina. Teraz wiem, że przejazdu nie ma. W bonusie dowiedziałem się, że kleszczyce atakują :-).