Powrót w 100 % rowerem

Czwartek, 16 kwietnia 2015 · dodano: 16.04.2015 | Komentarze 2

Pomimo bardzo silnego wiatru, zdecydowałem się przejechać rowerem. Było ciężko. Dodatkowo w kilku miejscach ddr rozkopana, przejazdy polikwidowane i trzeba było rower przeprowadzać. Koło marszałków ludzie biegną na autobusy nie zważając na oznakowanie, więc trzeba zwolnić do tempa pieszego i bardzo uważać. Zdam się na razie na ŁKA, a za tydzień zmiana rozkładu i będę raczej zmuszony wracać rowerem.
Łódź Piłsudskiego
Łódź Piłsudskiego na starej pętli niewiele zrobiono przez zimę, żeby nie powiedzieć, że nic. Tym wiaduktem rano jechałem pociągiem.Łódź Piotrkowska
Łódź Piotrkowska © kdk1
Kategoria Praca

kdk
| 15:02 piątek, 17 kwietnia 2015 | linkuj Ja mogę skręcić w Niciarnianą i przez park dojechać do Narutowicza, ale tam korki i trochę ciasno na jezdni.
Sławek | 12:43 piątek, 17 kwietnia 2015 | linkuj Właśnie z tego powodu (rozkopów) zmieniłem ostatnio trasę. Już nie jeżdżę do marszałków, ale skręcam w Widzewską i po dziurach trochę mniejszych niż na Niciarnianej wyjeżdżam na Czechosłowacką. Dalej kilka zygzaków i jestem u celu. Faktem jest, że kręcę się jak "smród po gaciach", ale lepsze to niż przeciskanie się między wykopami czy pieszymi.