Praca po raz pierwszy

Środa, 15 kwietnia 2015 · dodano: 15.04.2015 | Komentarze 3

Pierwszy raz rowerem do pracy. dokładniej to pociągiem i rowerem. Zakupiłem migawkę aglomeracyjną o 2 zł droższą i mogę jeździć MPK i ŁKA (w obu firmach rower jeździ bezpłatnie). Miałem wracać na dwóch kółkach, ale porywisty wiatr i krople deszczu zmusiły mnie do zmiany planów. Szybciej i wygodniej niż tramwajem i autobusem.
ŁKA i rower
ŁKA i rower © kdk1
Kategoria Praca

oelka
| 17:06 czwartek, 16 kwietnia 2015 | linkuj Stadler zrównał poziom do PES-y i Newagu. Te miejsca siedzące pod uchwytami są jeszcze o tyle złe, że jak ktoś tam usiądzie to na widok człowieka z rowerem wstawać bynajmniej nie zamierza, choć powinien.
kdk
| 15:13 czwartek, 16 kwietnia 2015 | linkuj W tych pociągach są ledwo trzy miejsca, zlokalizowane w środku członu. Trzeba dużo krzepy, żeby go zawiesić na haku i nie połamać szprych i obręczy. Nie powinno być tych dwóch par foteli po stronie wieszaków, a łatwiej było by się tam dostać i miejsca więcej byłoby.
oelka
| 08:40 czwartek, 16 kwietnia 2015 | linkuj KM-owe FLIRTy mają typowo niemieckie uchwyty dla rowerów, gdzie rower stoi na podłodze i trzymany jest za koło. Zlokalizowane koło toalety, a więc nie w wagonie rozrządczym. Tak aby była większa różnorodność i delikwent z rowerem trochę sobie pobiegał po peronie ;-)