Info

avatar Ten blog rowerowy zamiast w brulionie prowadzi kdk z miasta Łódź. Mam przejechane 18232.04 kilometrów Jeżdżę z prędkością średnią 14.34 km/h i się tym chwalę, choć za bardzo nie ma czym.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl
baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy kdk.bikestats.pl

Archiwum bloga

Dane wyjazdu:
5.25 km 0.00 km teren
00:21 h 15.01 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Małe nic

Czwartek, 19 marca 2015 · dodano: 19.03.2015 | Komentarze 3

Przewietrzyć się i rower.
Łódź Drewnowska
Łódź Drewnowska korek, bo pod wiaduktem jest tylko jedna jezdnia. Pod drogą rowerowa płynie rzeka, więc należałoby, zamiast niepotrzebnego wiaduktu dla pieszych na Widzewie, przebić drugą jezdnię pod torami z prawej strony ddr przez teren ogródków działkowych, albo odsunąć koryto rzeczki.
Kategoria Miasto



Komentarze
barklu
| 15:33 sobota, 21 marca 2015 | linkuj Zgadzam się - przepisy w tym względzie są głupie, ale póki takie są, miasto nic nie może zrobić.
kdk
| 19:28 czwartek, 19 marca 2015 | linkuj Pora zmienić przepisy. To tak jakby wymagać,żeby firmy transportu samochodowego musiały budować tory kolejowe przecinające drogi.
barklu
| 18:58 czwartek, 19 marca 2015 | linkuj Problem jest taki, że niepotrzebną estakadę buduje miasto, a wiaduktem nawet jakby chciało, to nie może - nim musiałoby się zająć PKP, a ono nie ma w tym interesu.
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!