Las zabiczki

Niedziela, 14 września 2014 · dodano: 14.09.2014 | Komentarze 2

Ciepło, ale dość mocny wiatr ze wschodu. Wreszcie pojechałem mniej więcej żółtym szlakiem do lasu Żabiczki. Szlak, podobnie jak inne w Łodzi słabo oznakowany, więc zagłosuję w budżecie obywatelskim na ich odnowienie. Trasa wiodła przez: Zdrowie, Brus, Stare Złotno, Jagodnica, Niesięcin, zabiczki Las, Kansas City, Nowy Józefów, Retkinia, Zdrowie. Nic ciekawego w sumie, las mały.
Rezydencja
Rezydencja w Niesięcinie.
Konstantynów Łódzki
Konstantynów Łódzki - zrewitalizowany rynek za unijne pieniądze
Retkinia pętla tramwajowa
Retkinia pętla tramwajowa trwa modernizacja trasy WZ. Tu będzie również węzeł przesiadkowy.
Kategoria Wieś

kdk
| 15:16 niedziela, 14 września 2014 | linkuj Rzeczywiście, nie pomyślałem, że z tego budżetu mogą robić tylko w mieście.
barklu
| 12:47 niedziela, 14 września 2014 | linkuj Ze szlakami ten problem, że odnowią je w Łodzi (gdzie trudno się zgubić), a gdzieś w polu / w lesie pozostanie po staremu.