Tu i tam po Łodzi

Sobota, 30 sierpnia 2014 · dodano: 30.08.2014 | Komentarze 2

Ładna, ciepła pogoda. Spacerowym tempem przejechałem przez Manufakturę i kilka parków. Docelowym był park żydowski, ze względu na 60 rocznicę likwidacji Litzmannstadtghetto.
Kopiec Karskiego
Park Ocalałych w Łodzi
Centrum ufundowane przez Niemców, Żydów ? - Nie przez łodzian. Następna instytucja do utrzymania, a tramwaje sprzed 40 lat, najstarsze w Polsce kursują.
Pomnik w parku Promienistych
To już pomnik polskich dzieci w parku Promienistych (Szarych Szeregów).
ŁÓdź ASP
ŁÓdź ASP ładnie zagospodarowany teren z utworzonym zalewem na rzece łódce.
Kategoria Miasto

kdk
| 11:53 piątek, 5 września 2014 | linkuj Jeszcze mi nie przeszkadza wysokość stopni, natomiast gorzej w Konstalach jest z temperaturą w zimie, hałas itd.
barklu
| 17:43 wtorek, 2 września 2014 | linkuj "Nowe" niemieckie tramwaje z Helsinek nawet sprzed 50 lat, ale lepsze niż Konstale, bo z modułem niskopodłogowym. W sumie aż tylu niepełnosprawnych nie ma, by potrzebowali cały niskopodłogowy tramwaj, a wychodzi wielokrotnie taniej.