h km/h:
Rower:Roboczy

Dwa w jednym

Niedziela, 24 sierpnia 2014 · dodano: 24.08.2014 | Komentarze 2

Sobotni i dzisiejszy krótki wyjazd.
Łódź Lublinek
Łódź Lublinek rowerzyści fotoamatorzy robią fotki pociągowi ŁKA. Pociągiem jechałem pierwszy raz - jest cichutki i wygodny do wsiadania. Z rowerami trochę trzeba manewrować, żeby wjechać do środka wagonu i powiesić na haku, których jest tylko trzy.
Pabianice dworzec
Pabianice dworzec od strony miasta. Kiedyś dwie kasy biletowe, kasa bagażowa i informacja. Dzisiaj bilety, tylko do 17, sprzedaje punkt sprzedaży biletów MPK.
Pabianice, Łaska
Pabianice, Łaska znowu kursują dwuwagonowe tramwaje.
Kategoria Zakupy

kdk
| 11:45 piątek, 5 września 2014 | linkuj Pudło. To lansuje się marszałek województwa Stępień. Te pieniądze wyłożone na ŁKA można było spożytkować znacznie efektywniej.
teich
| 11:23 piątek, 5 września 2014 | linkuj W warszawskiej SKMce non stop lecą reklamy Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej przeplatane wizualizacją taboru i linii kolejowych. Czyli po sekciarskim Kropiewnickim mafijna Zdanowska działa z całą energią przed nadchodzącymi wyborami.