Info

avatar Ten blog rowerowy zamiast w brulionie prowadzi kdk z miasta Łódź. Mam przejechane 18232.04 kilometrów Jeżdżę z prędkością średnią 14.34 km/h i się tym chwalę, choć za bardzo nie ma czym.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl
baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy kdk.bikestats.pl

Archiwum bloga

Dane wyjazdu:
26.86 km 0.00 km teren
01:57 h 13.77 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:30.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Konstantynów Łódzki

Niedziela, 27 lipca 2014 · dodano: 27.07.2014 | Komentarze 3

Miało być zwiedzanie GOŚ, ale nic się nie działo, więc przez Konstantynów pojechałem pozwiedzać kolejny raz zajezdnię tramwajową na Brusie. Trasa: Retkinia, Lublinek, Okołowice, Konstantynów, Srebrna, Brus, Zdrowie. W parku kufelek słabego, czeskiego piwa o smaku żurawinowym.
Konstantynów Łódzki
Konstantynów Łódzki pomnik tramwaju 5N
Stare i stare
Stare i stare spotkanie na rynku w Konstantynowie
5N w trasie
5N w trasie 30 lat temu. Pierwszy wagon ma już harmonijkowe drzwi automatycznie. Początkowo instalowano tradycyjne przesuwne napędzane silniczkami od wiertarki ręcznej Celma, ale często przytrzaskiwały ludzi i to z dość mocną siłą. Po roku czy dwóch zaczęto montować właśnie takie jak na zdjęciu. Nie dało się już jechać na stopniach, wskakiwać w biegu czy przewietrzyć wagon.
Tramwaj okolicznościowy
Dla zwiedzających uruchomiono specjalna linię okolicznościową

Towarowy wagon tramwajowy
To tzw. skład kibicowski puszczany na linii 10 w czasie derbów Widzewa i ŁKS-u.
Tablica ostrzegawcza
Święta racja. Już raz wywaliłem się na mokrych torach przy Cmentarnej.
Kategoria Wycieczki



Komentarze
oelka
| 00:42 sobota, 2 sierpnia 2014 | linkuj Wagony w Elblągu w latach 80. wyróżniały się harmonijkowymi drzwiami z Ikarusów. Fartuchy rzucały się w oczy ze względu na ich kremowy kolor.
Łódź zresztą też miała skład z pełnymi fartuchami i przebudowanymi ścianami czołowymi - 5N-106+5ND-531[url=http://mkmlodz.webd.pl/5n/106b.jpg][/url]
kdk
| 06:47 piątek, 1 sierpnia 2014 | linkuj Rzeczywiście różni się. Z tabliczki informacyjnej wynikało, że zanim był gospodarczy to jeździł liniowo. Jeśli chodzi o fartuchy to w Elblągu tramwaje miały je jeszcze bardziej zabudowane i wyglądały bardzo topornie.
oelka
| 23:12 czwartek, 31 lipca 2014 | linkuj Z lat 80. pamiętam zdjęcie 803N zatopionego podczas burzy pod wiaduktem kolejowym. Woda sięgała chyba poziomu podłogi w wagonie.

Wagon z Konstantynowa to 2N2. 5N miał fartuchy osłaniające dół wagonu oraz drzwi zasłaniające stopnie. Podobnie jak normalnotorowy 4N. Swoją drogą to jest to ex gospodarczy 72012 (ex2012), czyli dawny liniowy 2N2-294, a nie jak jest na nim umieszczone 282.
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!