Info

avatar Ten blog rowerowy zamiast w brulionie prowadzi kdk z miasta Łódź. Mam przejechane 18232.04 kilometrów Jeżdżę z prędkością średnią 14.34 km/h i się tym chwalę, choć za bardzo nie ma czym.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl
baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy kdk.bikestats.pl

Archiwum bloga

Dane wyjazdu:
33.08 km 0.00 km teren
02:04 h 16.01 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:22.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Codzienność

Piątek, 11 lipca 2014 · dodano: 11.07.2014 | Komentarze 3

Rano, rzadko spotykany wiatr od wschodu, więc było ciężko. Od poniedziałku rusza budowa tramwaju na Olechów, więc przez rok będę odcięty praktycznie i skazany na rower lub komunikacją miejską z objazdami i koszmarnymi korkami. Na razie na Janowie zaczęto kuż plantować teren pod torowisko.

Takich dużych parkingów rowerowych jak w NRF-ie jeszcze u nas nie ma.
Kategoria Praca



Komentarze
barklu
| 15:57 wtorek, 15 lipca 2014 | linkuj Tramwaj akurat może się przydać, i według mnie to jest najsensowniejsza część inwestycji. Tam oprócz zakładów powstało też spore osiedle mieszkaniowe, które cały czas rośnie, a tramwaj przewozi więcej ludzi niż autobus. Układ linii autobusowych na pewno zmienią, żeby się nie dublowały na całej trasie z tramwajem, ale raczej nie usuną zupełnie. W końcu na Retkini czy Teofilowie też mamy tramwaje wzdłuż głównej ulicy, a na innych autobusy.
kdk
| 17:43 poniedziałek, 14 lipca 2014 | linkuj Na Marszałków to na początek wystarczyłoby poprawić przejazdy przez tory, żeby zawieszenia nie zostawić. Tramwaj do Della to też przerost formy nad treścią, chyba, że zlikwidują te wszystkie linie autobusowe, żeby zmusić ludzi do korzystania z transportu szynowego.
barklu
| 17:00 poniedziałek, 14 lipca 2014 | linkuj ...i zamiast zrobić po prostu przejście dla pieszych z sygnalizacją, albo super - hiper - wypasioną szeroką kładkę z windami i łagodnymi podjazdami ze wszystkich stron, będą budować estakadę. Nie rozumiem - na Włókniarzy, która jest drogą krajową, mogą być przejścia dla pieszych poza skrzyżowaniami (a na Jana Pawła II nawet bez sygnalizacji), a niższej kategorii (wojewódzka) Rokicińska musi mieć rozwiązania niemal autostradowe. Jak już gdzieś muszą robić estakadę, to mogliby na skrzyżowaniu marszałków...
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!