W te i wewte

Niedziela, 15 czerwca 2014 · dodano: 15.06.2014 | Komentarze 5

Pogoda nieciekawe, więc tylko króciutko rozprostować nogi, zwłaszcza, że cały tydzień będę jeździł rowerem, bo pogoda zapowiada się pozytywnie.

Do bagażnika zamocowałem uchwyt na lampkę laserową, światełko odblaskowe. Koło nowe, mocowanie bagażnika wymagało wykorzystania teownika. Błotnik mógłby być dłuższy. Gdybym teraz kupował rower, to byłby z kompletem wyposażenia i dynamem w piaście.
Kategoria Miasto

kdk
| 20:08 niedziela, 15 czerwca 2014 | linkuj Chyba wersja pod bagażnik będzie optymalna, zwłaszcza jak się zrobi w wersji szybkomontowalnej na wypadek deszczu, żeby zbytnio nie szpecić roweru.
barklu
| 19:15 niedziela, 15 czerwca 2014 | linkuj I jeszcze jeden patent: zamiast przedłużać błotnik, można wcisnąć jakąś dłuższą listwę pod bagażnik.
| 19:14 niedziela, 15 czerwca 2014 | linkuj Czasem uda się znaleźć butlę z odpowiednio półokrągłym bokiem. Dzisiaj robiłem żonie chlapacz przedni z pojemnika po płynie do spryskiwaczy i obawiam się czy na przód nie będzie za sztywny - ale z tyłu by się sprawdził idealnie, długość ok. 20cm. Mocowanie proste, na śrubkę. Rozgrzanym na gazie szpikulcem robi się dziurę przy końcu błotnika i nie ma problemu (łatwiej niż wiertarką). Trzeba pamiętać o w miarę szerokich podkładkach pod śrubkę, żeby przy skręcaniu łebek śruby nie powiększył dziury.
kdk
| 18:31 niedziela, 15 czerwca 2014 | linkuj Dobrze, żeby nadać temu półokrągły kształt, może opalarką, żeby jako taki wygląd miał i jakieś mocowanie wymyślić, żeby nie hałasował na naszych nierównych drogach rowerowych.
barklu
| 16:49 niedziela, 15 czerwca 2014 | linkuj Błotnik można łatwo przedłużyć wycinając odpowiedni element np. z butelki po jakiejś chemii gospodarczej (sztywniejsze niż po napojach).