Info

avatar Ten blog rowerowy zamiast w brulionie prowadzi kdk z miasta Łódź. Mam przejechane 18232.04 kilometrów Jeżdżę z prędkością średnią 14.34 km/h i się tym chwalę, choć za bardzo nie ma czym.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl
baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy kdk.bikestats.pl

Archiwum bloga

Dane wyjazdu:
3.70 km 0.00 km teren
h km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:-2.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Roboczy

Do apteki

Poniedziałek, 20 stycznia 2014 · dodano: 20.01.2014 | Komentarze 3

Wiatr, marznący deszcz i szadź z lodem i śniegiem na ulicach i chodnikach. Warunki do jazdy trudne. 

Ostatni już pomnik z Olechowa - tym razem pomnik techniki. Znajduje się na terenie PKP Cargo na Olechowie. Swoją służbę lokomotywa rozpoczęła 24 sierpnia 1948 r. na stacji Łódź Kaliska. Przez lata eksploatacji zmieniała stacje macierzyste: Częstochowa (1949 r.), Łódź Kaliska (1950 r.), Poznań Gł. Osobowy (1957 r.), Kostrzyn (1983 r.). W roku 1987 została wycofana z użytku. Po naprawie (1987 r.)  na stacji Skarżysko Kamienna,  powróciła do Łodzi Kaliskiej gdzie ją wygaszono i ustawiono jako pomnik. W roku 1998 przetransportowana została do MD na Olechowie, gdzie stoi do dziś, chociaż była przestawiana po odmalowaniu spod budynku dyrekcji, na trawnik ok. 200 m na wschód. Parowóz został wyposażony w stoker. Lokomotywa mogła osiągnąć prędkość 110 km/h ciągnąc skład wagonów o masie 600 ton !
Kategoria Zakupy



Komentarze
teich
| 11:56 środa, 19 lutego 2014 | linkuj Oooo, muszę zapamiętać ten adres i przy bytności w Łodzi odwiedzić. Rozpiska co chce zobaczyć robi się coraz dłuższa potem nie stanie czasu by to wszystko ogarnąć w jednej podkówce z Koluszek do Łowicza przez Łódź i Łęczycę.
kdk
| 17:40 wtorek, 21 stycznia 2014 | linkuj Nie wiem czy dobrze rozumiem Twój wpis. Do 1939 w Austrii jeździły parowozy niemieckie, a w czasie wojny zastąpiono je polskimi Pt31 ?
oelka
| 16:38 wtorek, 21 stycznia 2014 | linkuj Pt47-1.
Można jeszcze dodać, że lokomotywy ich bardzo zbliżonej konstrukcyjnie, siostrzanej, przedwojennej serii Pt31 pracowały w Austrii w okresie wojny, gdyż okazało się, że na tamtejszych górskich szlakach radzą sobie bez problemów, a niemieckie 01 i 03 dostają zadyszki i mają opóźnienia związane z koniecznością dodatkowych postojów na szlaku.
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!