h km/h:
Rower:Roboczy

Wiosna w grudniu

Poniedziałek, 16 grudnia 2013 · dodano: 16.12.2013 | Komentarze 4

W dzień słonecznie i stosunkowo ciepło. I tak ma być. Kilka takich zim już było. W Netto i Kauflandzie tanie bananki, więc nie mogło mnie tam zabraknąć. Wybrałem Netto, bo mam bliżej.
Łódź Kopernika © kdk1

Kopernika po remoncie.
Kategoria Zakupy

oelka
| 19:11 niedziela, 22 grudnia 2013 | linkuj Słup na ulicy nie kosztuje tyle co opłaty dla wspólnot mieszkaniowych za korzystanie ze ściany budynku.
barklu
| 18:07 niedziela, 22 grudnia 2013 | linkuj Idea przebudowy Kopernika mnie cieszy - więcej miejsca dla pieszych, łatwiejsze wsiadanie do tramwaju, cywilizowane parkowanie. Nie wiem tylko, dlaczego trakcji nie dało się rozwiesić jak przed remontem na kamienicach, tylko poustawiano te słupy?
kdk
| 20:39 poniedziałek, 16 grudnia 2013 | linkuj Raczej nikt nie będzie taki nieuważny, natomiast rowerem trzeba uważać, żeby z tyłu nie nadjechał tramwaj, zwłaszcza, że przystanki peronowe, co widać za tą czarno-żółtą tarczą ostrzegawczą, są dodatkowo wypuszczone w jezdnię.
oelka
| 20:28 poniedziałek, 16 grudnia 2013 | linkuj Ciekawe kiedy będzie zatrzymanie, bo ktoś zaparkował samochód w skrajni torowiska znajdując wolne miejsce koło słupa ;-)