Synagoga

Wtorek, 29 października 2013 · dodano: 29.10.2013 | Komentarze 5

Chyba ostatni już zjazd rowerem z pracy. Mam migawkę, więc była to jazda rekreacyjna, bo ponad godzinna jazda tramwajem i autobusem jest mocno męcząca w ładną pogodę i wolałem wsiąść na rower. Przesunięcia czasu spowodowało, że po południu robi się już ciemno i jazda w takim ponurym otoczeniu jest nieciekawa.
Łódź, Zielona © kdk1

Plac po bóżnicy wysadzonej w powietrze przez Niemców albo Austriaków w czasie II wojny światowej.
Kategoria Praca

kdk
| 05:58 czwartek, 31 października 2013 | linkuj Pan władza zapewniał bezpieczny przejazd masy krytycznej. Co do miesięcznego, to chlebak - jak sama nazwa wskazuje - służy do przenoszenia granatów. Bilety dniowe są krokiem do przodu, bo pasażer sam sobie dostosowuje okres obowiązywania, bez względu na kalendarz, a przy lutym nie jest stratny 2 dni.
oelka
| 21:15 środa, 30 października 2013 | linkuj Z jakiej okazji pan władza blokował skrzyżowanie widoczne na zdjęciu?

Nie pamiętam czy o tym wspominałem czy nie, ale w warszawskim kiosku spotkałem się z sytuacją gdy klientka chciała nabyć bilet miesięczny 90-dniowy :-)
davidbaluch
| 19:25 środa, 30 października 2013 | linkuj A właśnie, że nie!. W Szczecinie są bilety miesięczne. Spójrz na stronę ZDiTM
kdk
| 06:11 środa, 30 października 2013 | linkuj i robicie błąd - bo już nie ma biletów miesięcznych jak kiedyś, tylko są 30 dniowe.
davidbaluch
| 19:29 wtorek, 29 października 2013 | linkuj Jak zobaczyłem, że piszesz "migawka" to już wiedziałem, że z Łodzi rowerzysta. Chyba tylko u was tak się bilet miesięczny nazywa :-)