Info
Ten blog rowerowy zamiast w brulionie prowadzi kdk z miasta Łódź. Mam przejechane 18232.04 kilometrów Jeżdżę z prędkością średnią 14.34 km/h i się tym chwalę, choć za bardzo nie ma czym.Więcej o mnie.
Moje rowery
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2023, Grudzień1 - 0
- 2022, Grudzień1 - 0
- 2020, Grudzień7 - 0
- 2020, Listopad6 - 0
- 2020, Październik6 - 0
- 2020, Wrzesień14 - 0
- 2020, Sierpień10 - 2
- 2020, Lipiec11 - 0
- 2020, Czerwiec12 - 0
- 2020, Maj10 - 0
- 2020, Kwiecień9 - 6
- 2020, Marzec8 - 0
- 2020, Luty11 - 2
- 2020, Styczeń11 - 6
- 2019, Grudzień9 - 0
- 2019, Listopad9 - 0
- 2019, Październik13 - 1
- 2019, Wrzesień11 - 0
- 2019, Sierpień18 - 2
- 2019, Lipiec12 - 1
- 2019, Czerwiec16 - 2
- 2019, Maj11 - 4
- 2019, Kwiecień10 - 0
- 2019, Marzec12 - 0
- 2019, Luty7 - 0
- 2019, Styczeń2 - 0
- 2018, Grudzień4 - 0
- 2018, Listopad5 - 0
- 2018, Październik11 - 0
- 2018, Wrzesień18 - 0
- 2018, Sierpień15 - 0
- 2018, Lipiec15 - 0
- 2018, Czerwiec15 - 4
- 2018, Maj14 - 4
- 2018, Kwiecień13 - 1
- 2018, Marzec5 - 0
- 2018, Luty2 - 0
- 2018, Styczeń3 - 3
- 2017, Grudzień6 - 0
- 2017, Listopad15 - 6
- 2017, Październik13 - 0
- 2017, Wrzesień19 - 4
- 2017, Sierpień29 - 0
- 2017, Lipiec28 - 0
- 2017, Czerwiec18 - 2
- 2017, Maj25 - 3
- 2017, Kwiecień17 - 4
- 2017, Marzec14 - 1
- 2017, Luty6 - 0
- 2017, Styczeń2 - 1
- 2016, Grudzień4 - 4
- 2016, Listopad8 - 0
- 2016, Październik10 - 5
- 2016, Wrzesień19 - 11
- 2016, Sierpień14 - 6
- 2016, Lipiec17 - 4
- 2016, Czerwiec14 - 6
- 2016, Maj16 - 14
- 2016, Kwiecień9 - 4
- 2016, Marzec10 - 4
- 2016, Luty6 - 3
- 2016, Styczeń4 - 4
- 2015, Grudzień7 - 1
- 2015, Listopad9 - 5
- 2015, Październik13 - 7
- 2015, Wrzesień21 - 18
- 2015, Sierpień32 - 15
- 2015, Lipiec22 - 16
- 2015, Czerwiec25 - 10
- 2015, Maj25 - 15
- 2015, Kwiecień16 - 16
- 2015, Marzec11 - 12
- 2015, Luty8 - 2
- 2015, Styczeń4 - 2
- 2014, Grudzień15 - 13
- 2014, Listopad12 - 5
- 2014, Październik20 - 8
- 2014, Wrzesień29 - 17
- 2014, Sierpień33 - 34
- 2014, Lipiec25 - 14
- 2014, Czerwiec22 - 17
- 2014, Maj21 - 5
- 2014, Kwiecień23 - 9
- 2014, Marzec22 - 6
- 2014, Luty16 - 5
- 2014, Styczeń13 - 12
- 2013, Grudzień14 - 14
- 2013, Listopad14 - 8
- 2013, Październik24 - 24
- 2013, Wrzesień31 - 20
- 2013, Sierpień36 - 11
- 2013, Lipiec36 - 18
- 2013, Czerwiec30 - 26
- 2013, Maj36 - 30
- 2013, Kwiecień20 - 19
- 2013, Marzec8 - 15
- 2013, Luty10 - 15
- 2013, Styczeń8 - 25
- 2012, Grudzień11 - 21
- 2012, Listopad13 - 27
- 2012, Październik25 - 33
- 2012, Wrzesień36 - 30
- 2012, Sierpień40 - 17
- 2012, Lipiec25 - 9
- 2012, Czerwiec27 - 9
- 2012, Maj34 - 3
- 2012, Kwiecień23 - 1
- 2012, Marzec19 - 3
- 2012, Luty3 - 0
- 2012, Styczeń1 - 0
- 2011, Grudzień1 - 0
- 2011, Listopad1 - 0
- 2011, Październik1 - 0
- 2011, Wrzesień1 - 0
- 2011, Sierpień1 - 0
- 2011, Lipiec1 - 0
- 2011, Czerwiec1 - 0
- 2011, Maj3 - 0
- 2011, Kwiecień3 - 0
- 2011, Marzec2 - 0
- 2011, Luty1 - 0
- 2011, Styczeń1 - 0
Dane wyjazdu:
4.60 km
0.00 km teren
h
km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:17.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Wycieczkowy
Koleją do pracy
Czwartek, 10 października 2013 · dodano: 10.10.2013 | Komentarze 5
W nowym rozkładzie niestety nie będzie pasującego pociągu, a z uwagi na dużą odległość i jesienne szarugi przesiądę się na tramwaj.Budowa parowozu© kdk1
Parowóz wąskotorowy© kdk1
600 mm kolejka z Wenecji do Żnina i muzeum kolejki były punktem wycieczki szlakiem Piastów i Kołodziei
Kategoria Praca
Komentarze
oelka | 20:43 piątek, 11 października 2013 | linkuj
Z Ozorkowa do Krośniewic (Krzewia) istnieje i być może pozostanie jedyną pamiątką po Kujawskich Kolejach Dojazdowych. Reszta w większej części już nie. A ten odcinek ma nawet jakieś szanse na zachowanie przynajmniej turystycznych przewozów.
Z ta linią do Pabianic jest problem, bo nawet jej przebieg jest nie dokładnie określony. Zapewne prowadzona była wzdłuż lokalnych dróg. Z wykorzystaniem tymczasowych konstrukcji z drewna w razie potrzeby zbudowania przepustu lub mostu.
Z ta linią do Pabianic jest problem, bo nawet jej przebieg jest nie dokładnie określony. Zapewne prowadzona była wzdłuż lokalnych dróg. Z wykorzystaniem tymczasowych konstrukcji z drewna w razie potrzeby zbudowania przepustu lub mostu.
oelka | 16:41 piątek, 11 października 2013 | linkuj
Dość trudne pytanie, bo koleje polowe bywały bardzo mobilne i równie szybko się pojawiały i znikały. Z tego co wiem, to była taka linia z Pabianic przez Grotniki do Ozorkowa. Tor 600mm, funkcjonowała koło 1915 roku. Zresztą nie jedyna, bo istniała też z Ozorkowa do Swędowa. Tor również 600mm, w latach 1915-22. W tym drugim przypadku Pokropiński w swojej książce o kolejach kujawskich kierował ją do Strykowa. A o tej do Pabianic w ogóle nie wspomniał.
Niemcy zbudowali wówczas cały odcinek od Krośniewic do Ozorkowa, również jako tor 600mm.
I oddzielnie działającą do dzisiaj Kolej Rogowską, którą we wrześniu miałem okazję zobaczyć.
Niemcy zbudowali wówczas cały odcinek od Krośniewic do Ozorkowa, również jako tor 600mm.
I oddzielnie działającą do dzisiaj Kolej Rogowską, którą we wrześniu miałem okazję zobaczyć.
oelka | 17:38 czwartek, 10 października 2013 | linkuj
Schemat parowozu z grubsza przypomina HF-kę, czyli Brigaden Lokomotiven für Heeresfeldbahn, skonstruowany dla kolei polowych budowanych przez wojska kolejowe na zapleczu frontu. W Wenecji są dwie HF-ki z cukrowni w Klemensowie.
Tymczasem na zdjęciu powyżej jest Tx4-564 (Hanomag 10205/1923), który pracował na torze 600mm, potem 750mm, a potem znów został zwężony.
Tymczasem na zdjęciu powyżej jest Tx4-564 (Hanomag 10205/1923), który pracował na torze 600mm, potem 750mm, a potem znów został zwężony.
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!